Skocz do zawartości




* * * * *
0 Oceny

John Deere 7200R | 7215R | 7230R | 7260R | 7280R (230-310 KM)

Napisane przez Bachu dnia 16 lut 2012 22:27
John Deere 7200R | 7215R | 7230R 7260R | 7280R 7R
JOHN DEERE SERIA 7R
7200R | 7215R | 7230R | 7260R | 7280R




Model
7200R
7215R
7230R
7260R
7280R
j.m.
OSIĄGI SILNIKA
Moc znamionowa (97/68 EC) bez IPM
147 / 200
158 / 215
169 / 230
191 / 260
206 / 280
kW/KM
Moc maksymalna (97/68 EC) przy 1900 obr./min bez IPM
162 / 220
174 / 237
186 / 253
210 / 286
227 / 308
kW/KM
Moc znamionowa (97/68 EC) z IPM
169 / 230
180 / 245
191 / 260
213 / 290
228 / 310
kW/KM
Moc maksymalna (97/68 EC) przy 1900 obr./min z IPM
170 / 231
182 / 247
194 / 264
218 / 297
235 / 319
kW/KM
Moc znamionowa (ECE-R24) bez IPM
141 / 192
152 / 206
162 / 221
184 / 250
198 / 269
kW/KM
Moc maksymalna (ECE-R24) przy 1900 obr./min bez IPM
155 / 211
167 / 227
179 / 243
202 / 275
217 / 296
kW/KM
Moc maksymalna (ECE-R24) przy 1900 obr./min z IPM
163 / 222
175 / 238
186 / 253
210 / 285
225 / 306
kW/KM
Maksymalny moment obrotowy silnika przy 1600 obr./min
936
1007
1077
1217
1305
Nm
Zakres stałej mocy przy obr/min
1500
1500
1500
1500
1500
 
SILNIK
Znamionowa prędkość obrotowa
2100
2100
2100
2100
2100
obr./min
Producent
John Deere PowerTech PVX (Zgodny z B20)
 
Typ
Diesel, rzędowy, 6-cylindrowy, mokre tuleje cylindra z czterema zaworami górnymi
 
Filtr powietrza
Dwustopniowy z wentylatorem chłodzącym silnika
 
Spełnienie (EU Stage IIIB)
Podwójne turbodoładowanie, o zmiennej geometrii oraz o stałej połączone szeregowo
Pojedyńcze turbo, turbina o zmiennej geometrii
 
Średnica cylindra i skok tłoka
415 cu. In. (6,8 L)
549 cu. In. (9,0 L)
 
Średnica cylindra i skok tłoka
4,19 in. (106 mm) x 5,00 in. (127 mm)
4,66 in. (118,4 mm) x 5,35 in. (136 mm)
mm
Stopień sprężania
17,2:1
16,0:1
 
Smarowanie łańcuchów
Pełnociśnieniowe, pełnoprzepływowa filtracja z obejściem
 
Filtr oleju
Wymienne kasety z filterm oleju
 
Wymienne kasety z filtrem oleju
Typ
Elektronicznie sterowany wysokociśnieniowy układ paliwowy CommonRail z elektryczną pompą podającą paliwo (samozasysanie)
 
Układ filtrujący
Dwu etapowa filtracja z separatorem wody o lampką kontrolną
 
Filtr wstępny
Filtracja o 10 micronach z separatorem wody oraz
 
Filtr dokładny
filtracja o 2 micronach
 
PRZEKŁADNIA
PowerQuad Plus
20F/20R, 42 km/h z lewostronnym rewerserem
Opcja (42 km/h przy 2090 obr/min z oponami gr.47, 42 km/h przy 1982 obr/min z oponami gr. 48)
-
-
 
AutoQuad Plus Eco
20F/20R, 42 km/h z lewostronnym rewerserem oraz tempomatem
Standard (42 km/h przy 1567 obr/min z oponami gr. 47, 42 km/h przy 1501 obr/min z oponami gr. 48)
-
-
 
CommandQuad Eco
20F/20R, 42 km/h z lwostronnym rewerserem oraz mendżerem wydajności
Opcja (42 km/h przy 1567 obr/min z oponami gr. 47, 42 km/h przy 1501 obr/min z oponami gr. 48)
-
-
 
20F/20R, 50 km/h z lwostronnym rewersere oraz menadżerem wydajności
Opcja (50 km/h przy 1865 obr/minz oponami gr.47, 50 km/h przy 1770 obr/min z oponami gr. 48)
-
-
 
Przekładnia AutoPowr
JD AutoPowr 0,05 - 42 km/h z prawo lub lewostronnym rewerserem oraz tempomatem
Opcja (42 km/h przy 1402 obr/minz oponami gr.47, 42 km/h przy 1331 obr/min z oponami gr. 48)
Standard (42 km/h przy 1290 obr/minz oponami gr. 49)
 
JD AutoPowr 0,05 - 50 km/h z prawo lub lewostronnym reserserem oraz tempomatem
Opcja (50 km/h przy 1753 obr/min z oponami gr. 47, 50 km/h przy 1663 obr/min z oponami gr. 48)
Opcja (50 km/h przy 1615 obr/min z oponami gr. 49)
 
UKŁAD ELEKTRYCZNY
Alternator, akumulator...
200A / 12V (dwa akumulatory połączone równolegle)
 
Pakiet zimnego startu
1850 (2-925CCA grp 31 batteries)
 
TYLNE OSIE
Tylne zwolnice
Zwolnice planetarne
 
100 x 2550 mm
Standard
Standard
Standard
-
-
 
100 x 2808 mm
Opcja
Opcja
Opcja
-
-
 
110 x 2550 mm
-
-
-
Standard
Standard
 
110 x 3012 mm
-
-
-
Opcja
Opcja
 
120 x 2550 mm
-
-
-
Opcja
Opcja
 
120 x 3012 mm
-
-
-
Opcja
Opcja
 
Oś kołnieżowa 335 mm
Opcja
Opcja
Opcja
Opcja
Opcja
 
Wyposażenie tylnej osi
Dostępne opony grupy 47/48
Dostępne grupy opon 47/48/49
 
PRZEDNIE OSIE
Oś 1150 MFWD z obudową mechnizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu - zakres rozstawu kół 1524 do 2235 mm
Standard
Standard
-
-
-
 
Oś 1300 MFWD z obudową mechnizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu = zakres rozstawu kół 1524 do 2235 mm
-
-
Standard
Standard
Standard
 
Przednia oś 1300 MFWD z amortyzacją TLS PLUS, z osłoną przekazania napędu i ograniczonym uślizgiem mechanizmu różnicowego zakres rozstawu kół 1524 do 2235 mm
Opcja
Opcja
Opcja
Opcja
Opcja
 
Przednia oś 1300 MFWD z amortyzacją TLS PLUS, osłona przekazania napędu, włącznikiem blokady mechanizmu różnicowego, oraz mokrymi tarczami hamulcowymi osi przedniej, jako opcja w przekładni 40 km/h, standard w 50 Km/h
Opcja
Opcja
Opcja
Opcja
Opcja
 
UKŁAD KIEROWNICZY
Hydrostatyczne zasilanie z elektryczną pompą pomocniczą
(Standard) - LS, hydrostatyczne, zmainny przepływ z kołem kierownicy 406 mm
 
Układ kierowniczy Active Command z niezależną pompą elektryczną
zmianny współczynnik przełożenia 15:1 do 23:1 (3,1 - 5,0 obrotów) z większą stabilności i kołem kierownicy 345 mm
 
UKŁAD HYDRAULICZNY
Typ
Zamknięty, układ PFC (z kompensacją ciśnienia i przepływu), układ czujnikowy obciążenia z oddzielną pompą osiowo-tłokową
 
Zawory selektywnego sterowania
3, 4, 5, 6 z CommandQuad i IVT; 3 lub 4 z PowerQuad i AutoQuad
 
Elektrohydrauliczne zawory SCV
Położenie neutralne, podnoszenie, opuszczanie, położenie pływające. Regulowany przepływ z kompensacją temperatury. Zapadki do wyboru. Zawory zwrotne obciążenia i elementy wspomagające odłączanie przewodu od gniazda
 
Pompa główna, tłok osiowy (pojemność skokowa)
45 ccm standard, 63 ccm opcja, 85 ccm opcja
63 ccm standard, 85 ccm opcja
 
Ciśnienie maksymalne
204 (± 3 bar)
204 (± 3 bar)
204 (± 3 bar)
204 (± 3 bar)
204 (± 3 bar)
bar
Przepływ znamionowy, pompa 85 cm3
121
121
121
-
-
l/min
Przepływ znamionowy, pompa 63 cm3
162
162
162
162
162
l/min
Przepływ znamionowy, pompa 85 cm3
222
222
222
222
222
l/min
Przepływ maksymalny przy pojedynczym zaworze selektywnego sterowania
132
132
132
132
132
l/min
Pobór oleju
PQ i AQ 89 litrów; CQ 85 litrów; AutoPowr to 70 lub 89 litrów poboru oleju
AutoPowr z 65 lub 84 litrami poboru oleju
 
TYLNY PODNOŚNIK
Typ
Elektro-hydrauliczna z pełną elektroniczną kontrolą Amortyzator Tylnego podnośnika Przełączniki sterowania zewnętrznego montowane na błotnikach
 
Kat. 3/3N z hakami
Standard
Standard
Standard
-
-
 
Dostępny z odbojnikami, z mechanicznymi lub typu Deluxe stabilizatorami
6.092 / 7.734 maksymalny udźwig*
-
-
kg
Kat. 3/3N z hakami
Opcja
Opcja
Opcja
Standard
Standard
 
Dostępny z odbojnikami, z mechanicznymi lub typu Deluxe stabilizatorami
Maksymalny udźwig zaczepów 6.862 / 9.562*
kg
Kat. 3/3N z hakami
-
-
-
Opcja
Opcja
 
Dostępny z odbojnikami, z mechanicznymi lub typu Deluxe stabilizatorami
-
-
-
Maksymalny udźwig zaczepów 7.665 / 10.788*
kg
Standardowy udźwig
Kat. 3 Przedni podnośnik 3/3N o udźwigu 5.200 Kat. 3 Przedni podnośnik 3/3N o udźwigu, 5.200 i sterowanie z poziomu gruntu
kg
*Pierwsza wartość określa długotrwały udźwig 610 mm za ryglem, z cięgłem centralnym w górnym otworze, druga wartość jest mierzona na ryglu
 
TYLNY WOM
Sprzęgło WOM
Niezależne sprzęgło wielotarczowe chłodzone olejem
 
45 mm (1 3/4"), 20 wypustów, 1000 obr./min
Standard
Standard
Standard
Standard
Standard
 
45 mm (1 3/4"), 20 wypustów, 1000 obr./min z obudową przekładni zębatej 38 mm (1 3/8"), 6 wypustów, 540/1000 obr./mi
Opcja
Opcja
Opcja
Opcja
Opcja
 
45 mm (1 3/4"), 20 wypustów, 1000 obr./min z 38 mm (1 3/8"), 6- i 21-wypustów, 540E/1000/1000E obr/min
Opcja
Opcja
Opcja
Opcja
Opcja
 
45 mm (1 3/4"), 20 wypustów, 1000 obr./min z 38 mm (1 3/8"), 6- i 21-wypustów, 540/540E/1000 obr/min
Opcja
Opcja
Opcja
Opcja
Opcja
 
Prędkość WOM przy prędkości obrotowej silnika
540/1000 WOM obr/min przy 1950 obr/min silnika 540E/1000E obr/min przy 1750 obr/min silnika
 
TYLNY WOM
Opcja
Niezależny przedni WOM 45 mm (1 3/4"), 20-wypustów, 38 mm (1 3/8"), 6- lub 21-wypustów, 1000 obr/min
 
KABINA
Redukcja hałasu/Poziom hałasu odczuwanego przez kierującego (77/311/EWG)
70
70
74
74
74
 
Powierzchnia oszklenia kabiny
6,52 - z przekładnią CommandQuad i AutoPowr
m2
Pojemność kabiny
3,597 - z przekładnią CommandQuad i AutoPowr
m3
POZOSTAŁE
Okablowanie umożliwiające montaż systemu AutoTrac
Standard
Standard
Standard
Standard
Standard
 
Modular Wireless Gateway (MWG)
Opcja (JD Select lub JD Ultimate); promocja darmowego rocznego abonamentu JD Ultimate
 
Zdalny system ServiceADVISOR
Zgodne z MWG JD Ultimate
 
System podłączenia narzędzi ISOBUS
Standard (ISO 11783)
 
CommandCenter Video (dostęny tylko z dotykowym wyświetlaczem)
Pojedyncze wejście wideo dla kamery z sygnałem w systemie PAL i NTSC
 
Immobilizer
Opcja
Opcja
Opcja
Opcja
Opcja
 
POJEMNOŚCI
Zbiornik paliwa, przekładnia PowerQuad
504
504
504
-
-
l
Zbiornik paliwa, AutoPowr, G47/48
524
524
524
524
524
l
Zbiornik paliwa, AutoPowr, G49
-
-
-
544
544
l
System chłodzenia
35
35
39,5
39,5
39,5
l
Ilość oleju w wale korbowym
24,5
24,5
27
27
27
l
Układ hydrauliczny przekładni, PQT, AQ and CQ
192,7
192,7
192,7
-
-
l
Układ hydrauliczny przekładni, AutoPowr
189,3
189,3
189,3
187,7
187,7
l
ROZSTAW OSI
MFWD / TLS
2925
2925
2925
2925
2925
mm
Promień skrętu* - 600/70R30 grupa 43 przednie opony przy odstępie 74,1', ILS
6,7
6,7
6,7
6,7
6,7
m
*Pozostałe wartości odstępów i promieni skrętu podano w instrukcji obsługi
WYMIARY I MASY
Szerokość x Wysokość x Długość
2544 x 3313 x 5278
2544 x 3313 x 5278
2544 x 3313 x 5278
2544 x 3313 x 5278
2544 x 3313 x 5278
mm
Z oponami o rozmiarze (inne rozmiary są dostępne w opcji)
710/70R42
710/70R42
710/70R42
710/70R42
710/70R42
 
Średnia masa bez przednich obciążników TLS/AutoPowr/1para wew. 205 kg /przednia podstawa/haki ze stabilizatorami /zaczep 3 w 1/paliwo transportowe 650/85R38 tył pojedyńcze & 540/65R34 przód,
10.181
10.181
10.285
10.552
10.552
kg

www.johndeere.pl


Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne maszyn były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności.
Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych prosimy o kontakt.
Powered by Tutorials 1.3.2 © 2018, by Michael McCune